Aamulla tein ruskeasävyisen pääsiäiskortin, jolla ajattelin osallistua Koukussa kortteihin - haasteeseen. En vielä ole sitä saanut linkitettyä haasteeseen asti, mutta laitan sen nyt tänne blogiin näytille.

Kuva on PION design kuva-arkista, jonka tilasin Heinikasta. Sävytin kuvaa hieman Distress Inkin Vintage Photo värillä, jotta se olisi myös ruskea sävyltään. Samoin tein tyllinpalalle, josta solmin rusetin kulmaan. Tässä lähikuvaa rusetista:

Olin ajatellut, että Pääsiäiskortit saavat minun osaltani tänä vuonna jäädä tekemättä ja lähettämättä, mutta nyt taidankin tehdä tällä mallilla muutaman kortin ystävien iloksi (?...?)

Iloinen yllätys tälle päivälle oli hävn ystäväni "yllätysvierailu". Erittäin onnellinen olen siitä,että hänkin on hurahtanut korttiaskarteluun.

Huomenna olen menossa kaupunkiin  tekemään keittiöremonttisuunnitelmaa. Olen jo pitemmän aikaa haaveillut keittiöremontin teosta. Talomme tulee tänä vuonna 25-vuotta vanhaksi, eikä keittiölle ole juurikaan tehty mitään (tuli silloin valittua tosi hyvät kaapit). Nyt olemme päättäneet tehdä täysremontin tuossa keskeisessä huoneessa. Ainoastaan leivinuuni taitaa jäädä ennalleen. IHANAA!!! On jotakin muuta ajateltavaa kuin tuo olkapään kipuilu.