Minä en ymmärrä miten aika voi rientää näin kamalan kovalla vauhdilla, sillä minulla on jo vuorotteluvapaan kolmas viikko menossa. Miten ihmeessä sitä muka ennättää käydä töissä,tehdä kotihommat ja vielä harrastaakkin välillä? Nyt hyvä kun ennätän kotihommat tekemään - ainakaan kortteja en ole ennättänyt puuhailla juuri ollenkaan.

Olen minä muuttanut nuorimman lapseni Savonlinnaan, jossa hän aloitti taidelukion. Pyöräilyharrastus on virinnyt viime päivien aikana. Nuorempi poikani palasi kolmen kuukauden Kanadassa olon jälkeen Suomeen ja hänen paluunsa oli merkittävä juttu (karjalan piirakoiden paistot ym. Suomi-herkut). Auringonkukka-asetelmia olen väsäillyt, sillä puolisoni auringonkukkaviljelmä on täynnä toinen toistaan ihanampia auringonkukkia.

Onhan sitä jotakin saatu aikaseksi myös tuolla askartelurintamalla. Tässä ensin pari korttia:

 

 

Tämän kortin ajattelin postittaa työpaikalle, jotta tytöt jaksaisivat puurtaa siellä ahkerasti.Leimasin on Atr Impressons-leimasin, mainio yksilö.

Tähän korttiin sain idean "CARDMAKING & PAPERCRAFT"-lehdestä. Perhoset on leikattu kahdesta päällekkäin asetetusta paperista. Perhosten alla on "peilimäinen" hopeapaperi (ei oikein käy kuvassa ilmi). Violetti nauha olisi saanut olla hieman toista sävyä, lähempänä perhosten väriä.

 

 

Ulko-ovessamme on nyt täälainen kranssi, joka on tehty valmiin pohjan päälle paperinarusta. Oven vieressä on sitten täällainen kukka-asetelma

ILOISIA LOPPUKESÄN PÄIVIÄ KAIKILLE BLOGINI LUKIJOILLE!